Frågestund

Här kommer svaren :)


Adam:
Tycker du att förspelet är viktigare än själva samlaget? 

Har frågat runt lite och alla tycker helt olika!

Nu ska du inte tänka på själva orgasmen, eftersom det är den nästan alla är ute efter ;)

Mvh.

SVAR: Själv tycker jag att förspel är mycket viktigt före samlaget. Man liksom kommer igång då och blir så himla upphetsade av varandra. Men om jag tycker att det är viktigare än samlaget? Det vet jag inte. Eftersom att vad är det för idé att börja med förspel och sedan sluta? 
Så jag tycker kanske att samlag är viktigare :) 

Anonym:
Bäretta en hemlis om ditt privata? haha

SVAR: haha, en hemlis? Nå dedär, jag är väldigt svag för heta killar som har bra kontroll i livet och i sängen ;)

Erika:
hejssan (: 
Jag har ett litet problem bara.. Jag sku ba vilja veta vad kondomer kostar. 
Tack fö svaret i förväg !

SVAR: Det beror helt på märket och hurdan kondom det skall vara. Men kondomer kostar inte mycket, dom kostar ungefär från 3-10 €. Alltså ca. 30- 100 kronor. 

Anonym:
Halo ;) mkt bra blogg me mkt information! ja ville bara fråga dig om man kan bli gravid första gången man e i sängen me nån??!

SVAR: Svaret är såklart JA! Många tror att man inte kan blir gravid första gången man har sex, men det är helt fel! Fast man använder kondom finns det en liten risk att kondomen spricker eller inte fungerar helt rätt och då man också bli gravid. Även om killen drar ut den innan han kommer finns det också en chans att bli gravid. 
Men kondomen skyddar iaf mot alla könssjukdomar så använd kondom! :D
P.s, roligt att du tycker om bloggen :)

Camilla:
Hejj!! Jättejättejätte fin o bra blogg! jag undrar bara att vad e mutta? Hör ofta i korridorena någo sånt ord, men fattar int riktit va de e för nåå.. :)

SVAR: Tack! :D Mutta är samma sak som slida. Alltså fitta då :) Vad är det man säger? Kärt barn har många namn ;)

Sanna:
vad är dagen - efter piller för något? ? ?

SVAR:
Dagen efter p - piller är ett litet piller som man kan köpa från apoteket. Den skall man ta om man har haft sex med någon och är orolig för att man skall vara gravid. Dock, kan man bara ta det 72 timmar efter de att man har haft sex, annars fungerar den inte. (Skall skiva ett länge inlägg om detta senare)

Anonym:
Hej,jag och min kille Linus har vart ihop i två års tid och har heta samlag,förspel m.m
I sommar ska jag och han ta tåget ner till västkusten och sola och bada osv.
Men mina vänner(både kill och tjej kompisar)har sätt honom med massa olika tjejer som han har kysst,hånglat med.
Vad ska jag göra ?,Vill liksom inte ha en player till kille.
Tacksam för svar
/Elin
Ps,,, vi båda är 17
Hej,jag och min kille Linus har vart ihop i två års tid och har heta samlag,förspel m.m
I sommar ska jag och han ta tåget ner till västkusten och sola och bada osv.
Men mina vänner(både kill och tjej kompisar)har sätt honom med massa olika tjejer som han har kysst,hånglat med.
Vad ska jag göra ?,Vill liksom inte ha en player till kille.
Tacksam för svar
/Elin
Ps,,, vi båda är 17 

SVAR: Hej Elin! :) Jag vet inte riktigt vad jag skall svara. Det beror ju helt på när han har hånglat med någon och om han riktigt var nykter då? Men inte ger de rätt för honom att vara otrogen mot dig. Varför är du fortfarande ihop med honom om han är otrogen mot dig? Och du är väl säker på att dina kompisar talar sanning? Själv tycker jag att du skall ta en snack med killen. Ni verkar ju ändå ha det trevligt tillsammans och om du älskar honom behöver det ju inte ta slut här. Jag är bara lite rädd att han inte bara har hånglat utan också haft sex med andra.. 
Men du borde nog tala med honom och berätta för honom att du vet vad han gjort och fråga honom varför han gjorde det.. Ingen vill ju vara tillsammans med en player, men OM han kan ändra sig skulle ni ju kunna fortsätta.
Gör som ditt hjärta säger :) 


Kommentarer
Postat av: Adam

Tackar för svar :)

2010-04-22 @ 23:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0