Raggningsrepliker ;)

Om ni har någon tjej eller kille ni skulle vilja få lite pågångs med så här har ni några sätt att göra de på:

För nybörjare

  • Ursäkta, men har vi sätts förut?
  • Du är anledningen till att jag kom hit ensam!
  • Jag skulle gärna bjuda dig på en drink, men jag skulle bli så avundsjuk på glaset!
  • Jag saknar min nalle, vill du sova med mig? 
  • Ursäkta mig, men får jag flirta med dig?
  • Hej, är du lika snäll som du är söt?
  • Har du en pojkvän/flickvän? 
    (Nej:Vill du ha en?)
    (Ja:Vill du ha en till?)
  • Vet du om att jag har sammetstunga?
  • Jag har haft en hemsk dag och det brukar hjälpa om en söt tjej/kille ler mot mig.. Så vill du le mot mig?
  • Kan du hjälpa mig att hitta? (Vart då?) Till ditt hjärta!
  • Tjena kexet, här står du och smular..
  • Får jag låna din telefon? För jag lovade ringa mamma så fort jag blev kär.
  • Ursäkta mig, jag har visst tappat bort mitt telefon nummer. Kan jag få ditt?
  • Fryser du? Det borde du göra, för du är naken i mina tankar.
  • Hej, jag heter (Ditt namn) vad tycker du om mig hittills?
  • En kompis till mig brukar ge bort en lapp där det står "le om du vill hoppa i säng med mig". Och sedan iaktta hur hon/han försöker hålla masken.


För den romantiske

  • Ursäkta, kan jag få stirra på dig en stund? Så att jag kan drömma om dig sen.
  • Det enda som dina ögon inte sagt mig är ditt namn.
  • Var din far en tjuv? För någon stal alla stjärnor på himlen och la dem i dina ögon.
  • Himlen måste vara upprörd ikväll, de saknar en ängel.
  • Känner inte jag dig? Jo, du är tjejen/killen med det vackra leendet.
  • Gud måste ha varit på väldigt bra humör den dagen vi träffades.
  • Det måste vara något fel på mina ögon, för jag kan inte slita dom ifrån dig.
  • Jag skulle gifta mig med din katt bara för att komman in i familjen.
  • Jag undrar hur våra barn kommer att se ut.
  • Skulle inte vi se söta ut på en bröllopstårta?
  • Sken solen nyss? Eller var det bara du som log?
  • Du ser ut som en ängel, välkommen till jorden.


För den djärve

  • Snygga ben, när öppnar dom?
  • Kan du inte komma hit och sätta dig i mitt knä så pratar vi om första sak som kommer upp?
  • Jag ska ha sex hos dig ikväll, så det är lika bra att du är där.
  • Är det varmt här inne, eller är det bara du som är het?
  • Här är jag! Vilka är dina andra två önskningar? 
  • Dina kläder skulle se bra ut i en hög bredvid min säng.
  • (Slicka på ditt finger och gnugga det sedan lätt på personen och därefter på dig själv) Nå, vad säger du? Ska vi ta av oss domhär våta kläderna?
  • Är du upptagen inatt vid tre tiden?
  • Tappa dem! (Va?) Ja, kläderna alltså..
  • Ska vi gå hem till mig och göra det som jag ändå kommer att berätta för alla att vi inte ha gjort?
  • Dagens ord är ben. Ska vi inte gå hem till mig och sära på begreppet?
  • Jag heter (Ditt namn). Men du kan kalla mig älskling.
  • Hoppa i säng med mig om jag har fel. Men visst vill du väl kyssa mig? 
  • Vad säger du om att gå hem till mig och räkna lite matte: Addera en säng, subtrahera våra kläder, dividera våra ben och multiplicera oss?
  • Du skulle se mycket bättre ut om du blev av med två kilo.. (?) Jag antar att det är ungefär vad dina kläder väger.
  • Mitt ansikte lämnar stället om 15 minuter. Se till att du inte missar det.
  • Hej, är du oskuld? (Nej) Bevisa det!
  • Jag heter (Ditt namn). Bara så du vet vad du ska skrika hemma hos mig.
  • (Sniffa lite lätt på personen) Mmm, du luktar gott.. undrar om du smakar lika bra.



Kommentarer
Postat av: Elina

1. Om livet var ett spel, skulle du vara tärningen. Jag skulle pussa dig för tur, rulla runt dig på bordet och hoppas på sex :)

2. Är din pappa en terrorist? Jag menar vilka bomber!

3. Dina föräldrar måste vara havsdykare, för de hittade ju en pärla som dig ;)

4. Hej gillar du korv? XD

5. Aj, (vad?) mitt lilla djur här nere är rädd, kan du hålla om honom?

6. Snygga skosnören... Ska vi hångla :D?

2010-04-26 @ 07:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0