Ursäkta!

Får väl börja med att ursäkta för dåligt uppdatering. Har verkligen inte orkat skriva idag, på grund av personlig orsaker.. Men det blir nog bättre tills imorgon.

Jag undrar att vad det är ens som ni vill läsa om? Vill ni läsa om noveller, allmänt bara om sex, sexställningar, fantasier, sex lekar/leksaker eller någonting sånt? Det skulle vara mycket roligare att skriva om sånt som jag vet att ni är intresserade av.
Ni får också jättegärna kontakta mig om ni har några frågor angående sex.(Min e - post adress: [email protected] )
Och självklart kan jag ha en frågestund om ni har något som ni undrar över. Självklart behöver det inte handla om sex, utan också om kärlek och relationer. Jag svarar så gärna. 

Denhär bloggen är till för att hjälpa er, få inspiration om något till er relation med någon och allmänt bara för olika saker som man kanske inte visste om.

Kommentarer
Postat av: Elina

Jättebra blogg



Du kan ju skriva om självförtroende. Typ bröst, hy, hur det ser ut "där nere" m.m

säkert många som e osäkra och skulle bli glada om du skrev nå om det (:

2010-04-10 @ 19:20:33
Postat av: Lina

skriv mer novller o sånt :)

2010-04-11 @ 13:58:38
Postat av: Sarah

Jag tycker att du sku kunna skriva lite om relationer och sådär :) skriv om hur man kan t.ex dumppa någon utan att såra den :) jätte bra blogg! :D

2010-04-11 @ 14:04:51
Postat av: sexy bitch

NOVELLER OF COURSE !!! SUPER HETA NOVELLER.

2010-04-12 @ 17:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0