Finnig hy?

(Hejssan på er all! Jag vet att det har varit skitdålig uppdatering, men jag har haft verkligen ganska bråttom med allt. Regelbunden uppdatering börjar från och med nästa vecka! :) ) 

Detta inlägg har dock ingenting med sex att göra, utan skönhet. Jag vet att det är många som har finnar och undrar hur man skall göra för att få bort dem, och äntligen har jag hittat en produkt som verkligen fungerar. 

Produkten heter "Garnier Pure Active ExfoBrusher" och ser ut såhär:


Den fungerar såhär:

1. Blöt ansiktet
2. Vrid på borsten för att öppna den
3. Blöt borsten och håll den upp och ner. Tryck tills "vätskan" kommer ut. 
4. Snurra på borsten tillbaka till stängning
5. Applicera på blött ansikte med cirkelrörelser (undvik ögonen)
6. Skölj ansiktet grundligt och rengör börsten
7. Efteråt kan huden kännas torr, så lägg på någonslags kräm efter det.

Gör detta morgon och kväll så kommer du nog att se resultat, för det gjorde jag. Händer kanske inte på en natt, men hej, inte skapade gud heller världen på en dag så.. Tålamod :)

Kostar ca 65 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0