Kommentera

Hej! Skönt med veckoslut, har varit en tung skolvecka. 

Tänkte bara skriva ett inlägg om kommentarer. Jag BEHÖVER dem inte, eller jag menar att jag måste inte få såna för att få uppmärksamhet. Jag vet ju att min blogg läses så jag gillar bara att dela med mig information. 

Men saken är lite så att jag väldigt gärna skulle vilja höra er åsikt om saken eller hur ni tycker just precis om något. Dessutom har jag bloggen för att försöka hjälpa såna som kanske inte vågar fråga något om sex av sina föräldrar, så då kan ni skriva en anonym fråga om det ni undrar. Man behöver inte skämmas för att man läser en sexblogg, så istället kan man vara aktiv och diskutera. Förresten om det är mycket personligt så har jag också e - post adress dit man också kan skicka frågor eller om man själv vill dela med sig något: [email protected]

Jag vet att det inte varit världens bästa uppdatering på sommarlovet. Men nu har läseåret börjat igen och jag är mer hemma och har tid. Genast då ja hinner skall jag byta design på bloggen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0