En tanke..

Hej allihopa, länge sen sist. Har haft lite bråttom, men nu är jag ledig :) 

Jag har en liten tanke, som jag vill att NI också ska ge en åsikt om! 

Ni vet vad en hora/slampa är? En som ger sin kropp åt andra för att få betalt. Jag tycker inte alls om sånt egentligen, men när jag börja tänka på saken så vet jag inte mera. Det är ju klart att det är ganska jävla äckligt om en 50 årig fet karl vill knulla en 17 årig flicka som bara behöver pengarna för att överleva.. Typ. Det är äckligt väl? 

Men vad klassas som hora? Om man en natt behöver pengar, ser en snygg kille och frågar honom om han vill ha sex för lite pengar. Om han går med på de då, och man bara ligger den där ena kvällen, är man en slampa då? Okej, det knappast händer så många gånger att man gör det bara en gång. 

Men, vad tycker ni? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0