L Ö R D A G

Nu är det lördag, vilket betyder att det är veckoslut och att de flesta ungdomar bestämmer sig för att supa bort helgen och skita i allt annat. Ber ni om min åsikt tycker jag att det är förjävligt.
Vad hände till mysiga hemmakvällar med sin flick/pojkvän plus lite god mat, dricka, film, o.s.v Är det inte trevligt? 

Jag tycker att det är (skit) dumt att man väljer alkohol före allt annat. Förstå mig inte fel, jag gillar att vara på fester och det är roligt att dricka ibland, men inte varje helg, eller varje vecka. Ta en paus från alkoholen och överraska din flick/pojkvän ute i stugan eller hemma. Ni kan sitta ute och vara på picnic på samma som ni ser på solnedgången. haha.. (Nej, jag är inte gammalmodig). Eller så kan ni sätta på en film, skita i filmen och ha lite mysigt sommarsex ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0