La Postina

Har du någonsin hört om att få mens/trosskydd hem på posten? Jag hade inte iallafall förrän jag läste om La Postina. På deras hemsida skall man registrera sig och sen kan man där välja precis vilka bindor eller tamponger man behöver och sedan kommer de hem på posten!
Man kan välja mellan o.b, libresse, always och organic (vilket betyder att det finns organiska produkter att välja mellan, vad bra!)



Jag tycker att de är mycke bra så slipper man alla pinsamma köp i butiken.

Dethär har någon skrivit som använt produkten:

"Jag har under 3 månader testat La Postina som är en prenumerationstjänst av tamponger och bindor. Jag har testat endast deras ekologiska produkter men du kan även få andra märken hemskickade till dig, så som OBAlways och Libresse.

Tjänsten är jättebra och det är bekvämt och enkelt att en gång i månaden få hem ett litet paket med dina egna val. Du väljer själv på deras användarvänliga hemsida antal tamponger, bindor och trosskydd som du beräknas använda under din röda vecka."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0