Pamela Anderson

Alla har väl hört om Pamela Anderson? Hon är ju mest känd för att vara en livvakt i tv - serien Baywatch. Dessutom har hon flera gånger varit med i tidningen Playboy och i många fler filmer och tv - serier. Inte bara att hon är känd för de hon gör utan också för hur hon ser ut. 
Jag själv tycker att hon inte är speciellt vacker, eller jag menar, okej, hon ser helt snygg ut, fin kropp, fint hår, helt ok ansikte. Men hon är lite too much.
Eller vad tycker ni? Skulle ni vilja se ut som hon? Pojkar: skulle ni vilja ha sex med henne? 


Update: Fick en kommentar där det stod om bara killar får svara på frågan om de skulle vilja i säng med Pamela, svaret är; nej, självklart får tjejer svara på det med ;)

Kommentarer
Postat av: Martina

Får bara killar svara på om dom vill ha sex med henne? :)

2010-07-06 @ 10:55:50
Postat av: Julia

Skulle aldrig vilja se ut så. Det är bara för mycket.

2010-07-07 @ 11:10:35
Postat av: Linn

vart e hennes navel!!!??? :O

2010-07-07 @ 14:51:28
Postat av: Cookie

SV:

Linn, jag undrade det också en ganska lång tid, men jag kom fram till att hennes strings antagligen täcker över den. Men ingen aning :p

2010-07-07 @ 17:32:02
URL: http://lovesexlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0