Raggningsrepliker

För den kärlekskranke:
  • Jag visste att mjölk var bra för kroppen, men hur mycket har du druckit egentligen? 
  • Ursäkta att jag stirrar på dig, men jag älskar utsikten.
  • Simma kan jag, men i dina ögon drunknar jag.
  • Dina läppar smakar som vin och ikväll känner jag för att bli berusad.
  • Gjorde det mycket ont? När du föll från himlen, menar jag!
  • Tror du på kärlek vid första ögonkastet - eller ska jag gå förbi en gång till?
  • Är det dig jag skall äta frukost med imorgon?
  • Du är så het att du skulle kunna få djävulen själv att svettas!
För den galne:

  • Om jag frågade dig om du vill ha sex med mig, skulle ditt svar bli detsamma som på denna fråga?
  • Jag hade sex med någon igår. Var det du?
  • Ursäkta, har du sex med främlingar? (Nej!) Okej, då får jag väl lov att presentera mig först.
  • Ska vi trolla? (Va?) Vi går hem till mig och har sex, sedan försvinner du.
  • (Vinka över en person med fingret) Jag fick dig att komme hit med bara ett finger, tänk dig då vad jag kan göra med resten av min kropp.
  • Knakar din säng? (Ja/Nej) Det tror jag inte förrän jag hör det.
  • Ska vi inte gå hem till mig och testa hur mycket sängen tål?
  • Jag har kondomer, har du säng?
  • Här har du 500 spänn - sup tills jag blir snygg!
  • Jag älskar dig. Jag vill gifta mig med dig. Nu går vi hem och har sex som galningar.
  • Glöm det. Leka doktor är för barn. Vi kan väl leka gynekolog!
  • Man kan dö av sex.. vill du dö lycklig?
  • (När hon/han är påväg att gå) Du, glömde du inte något? (Vad då?) Mig!
  • Wow, jävlar i helvetet..
  • Får jag lov? Eller ska vi dansa först?
  • Alla andra blir så himla fula bredvid dig.
För folk på fiiina gatan:

  • Ursäkta mig min sköna mö, skulle ni vilja se när jag svingar med mitt kreditkort?
  • Hej, kan jag få köpa dig en bil? 

  • Ditt ställe eller mitt?
  • Snygga skor.. Vill du behålla dom på när vi har sex?
  • Min farsa är rik.. vill du hångla?
  • Jag är egentligen inte så här lång, det är så att jag sitter på min plånbok.
  • Får jag bjuda dig på en drink, eller vill du bara ha pengarna?   
  • Om du vill kan vi tillbringa natten i min jacuzzi, bara du och jag.
  • Jag lade champagnen på kylning innan jag gick hemifrån, nu förstår jag varför.
  • Hej, ska vi ha sex i min Ferrari?
  • Hej, jag är otroligt rik!
  • Du var mig allt en jävla puma.
  • Hej, jag tjänar nog mer pengar än du kan spendera.
  • Du måste vara trött i benen. (Varför?) Du har sprungit runt i mitt huvud hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0