?

Fråga

Anonym:

Jag är en tjej på tolv år och jag har en pojkvän som är ett år äldre. Han är jättesnäll och gullig. Han har ritat en teckning till mig där det står LINA och massor med hjärtan och skickat det till mig. Men det känns inte rätt, jag känner mig inte "attraherad". Men det pirrar i magen och jag tänker på honom hela tiden. MEN DET KÄNNS INTE RÄTT. Han smsar mig hela tiden och chattar med mig och gör massor med hjärtan. Han frågade om vi kunde göra nåt imorgon, men jag sa att jag inte kunde(det kändes inte rätt). Är det kärlek? Vad ska jag göra?

Svar:
Alla definierar ju kärlek på olika sätt, och jag kan ju inte veta hur du vill att det skall vara. Men om det bara pirrar i magen när du ser på honom kan det ju bara hända att du e lite kär, men kanske inte riktigt vill vara med honom hela livet, eller? Det är ju synd att du inte känner dig attraherad av honom, det är ju de som det skall göra. 
Om det inte känns rätt kanske du borde göra slut med honom. Jag var också tillsammans med en kille och jag kände precis som du. Jag tyckte lite om honom och det pirrade i magen när jag såg honom och han var helt kär i mig. Men det kändes inte rätt, så jag tänkte att jag väntar och ser om det blir bättre. Det blev det inte, och jag sårad honom väldigt mycket när jag sa hur saken var. 
Så kanske du ska tala om för honom hur du känner dig. Det är ju inte heller rätt för honom om han är helt och hållet kär i dig men du är inte så säker. 
Gör som du känner, eller som du tycker känns bäst, då brukar det oftast bli bra :)

Kommentarer
Postat av: Zara

Jag passar på att ställa en fråga här eftersom att jag inte vet vart man ska ställa frågan annars?



I alla fall..

Jag knullade för första gången i helgen, jag var full och hade känt killen i bara 4timmar. Jag var med på det men ångrar det grymt mycket idag!

Men grejen är den att jag sög av han, och det gick inte bra alls.

jag tänkte att det är väl inte så svårt? men det gick lixom inte att svälja den? varje gång jag försökte med det så kändes det som att jag skulle spy. eftersom att kuken kom åt "boxningskulan" eller vad det nu heter, i halsen.

vad ska jag göra åt detta?

jag sög ju bara av halva kuken eftersom att jag inte kunde suga på något annat sätt. killen jag knullade med sa åt mig att svälja den minst 5 gånger!

2010-10-12 @ 17:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0