Kärlek

VAD FAN ÄR DET?

Vet inte om man borde vara personlig här i bloggen eller om man bara borde tala om sex, kärlek och livet, men jag kan inte komma på något annat att skriva.

Jag är så förbannad just nu! Vad är kärlek, vad skall man göra för den man älskar, vad betyder det om man har lovat någon annan något? 
Tydligen ingenting! 

Varför skall man älska? Varför finns det såna känslor? Vem ska man älska? Finns det nån "Mr./Mrs. Right"? Vem är han/hon i så fall? Vad skall man göra för att vara perfekt för nån? Varför, varför, VARFÖR? 

Jag tycker nog om att vara kär, känna den känslan man får när man ser den man tycker om. Men när man blir sårad. När de inte blir som det skulle blir. När allting far åt helvete och ingenting känns bra. Är det värt de då? 

Kanske, kanske inte. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är en tjej på tolv år och jag har en pojkvän som är ett år äldre. Han är jättesnäll och gullig. Han har ritat en teckning till mig där det står LINA och massor med hjärtan och skickat det till mig. Men det känns inte rätt, jag känner mig inte "attraherad". Men det pirrar i magen och jag tänker på honom hela tiden. MEN DET KÄNNS INTE RÄTT. Han smsar mig hela tiden och chattar med mig och gör massor med hjärtan. Han frågade om vi kunde göra nåt imorgon, men jag sa att jag inte kunde(det kändes inte rätt). Är det kärlek? Vad ska jag göra?

2010-05-08 @ 20:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0