Ursäkter ursäkter..

Har väl inte riktigt haft tid med uppdateringen på bloggen, eller som kanske några har märkt så blir det inte lika mycket som förut. 

Jag tycker det är jättetrevligt att ha en sexblogg och berätta för er sånt som jag tycker att är nödvändigt, för det finns nog rätt så mycket att säga. Men problemet är bara det att jag inte riktigt har tid. Jag vaknar 6 på morgonen och kommer hem först havl fyra på eftermiddagen och då är jag ganska trött. Sedan så har jag massor med läxor att göra och jag skulle gärna träna lite också, och blogga, men jag har inte tid för allt.. Och snart är det ju sommarlov, men då ska jag "flytta bort" och då tar jag inte datorn med mig, så då kommer det att vara ganska glest här i bloggen. 

Jag kommer att fortsätta ha bloggen precis som förut, men det blir kanske lite mindre bloggning. Jag ber verkligen om ursäkt, men ärligt sagt, så skulle jag nog hellre skriva här än läsa på någo engelska grammatik :) 

FÖRLÅT!


MyHotComments.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0