Hej

Lite seg uppdatering här, men jag håller på att skriva ett lite längre inlägg om att vara homosexuell. Tror inte att den kommer upp mera ikväll, men högst antagligen imorgon. Under tiden kan ni svara på frågan nedan!


UPDATE: Egentligen är det inte jag som skriver inlägget om homosexualitet utan en annan flicka som läser bloggen. Hon har gjort ett arbete om homosexualitet och vill gärna dela med sig. När hon är klar kommer jag att sätta hennes länk hit till bloggen så kan ni gå läsa det från hennes blogg. Jag kan lova er, det är ganska intressant! 
Hej. Jag har för en tid sen gjort ett arbete i skolan om homosexuella. Ganska många i min skola är emot homosexuella och jag ville få dem att förstå att alla är lika värda. Nu undrar jag, vad är din åsikt om att vara homosexuell?
Väääldigt väldigt tacksam över svar!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0