Ingen rubrik

Hej. Har igen varit en tid sen och jag har ingen ursäkt. Förlåt kanske? 

Jag har helt enkelt inte orke eller tid mera för att blogga, så jag bestämde mig för att avsluta bloggen. Jag menar allvar nu. Det kan ju hända att jag någon enstaka gång skriver ett inlägg eller två, men i så fall är det antagligen om något viktigt. Eller mer viktigt

Vet inte vad jag skall säga. Förutom att jag vill att alla ni (flickor speciellt, men nog pojkar också) accepterar er för det ni är. Det är såklart att det alltid finns någonting man skulle vilja bättre på, men tänk inte så. Tänk på de sakerna du tycker extra om i dig, som till exempel dina ögon, håret, rumpan, naglar eller något annat. Alla är unika och ingen är perfekt. 

Älska er själva. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0