Cha

Hej alla!

Skitdålig uppdatering, jo, jag vet. Men som sagt, jag har inge nät i stugan så tyvärr kan jag inte skriva. Jag har sagt det säkert fem gånger men jag säger det en gång till: jag jobbar varje dag på sommarlovet dit i skärgården så jag kan inte vara hemma. Men jag kommer kanske hem en gång under veckan så då sätter jag in några inlägg, men jag vet inte när jag är hemma. 

Just nu har jag just kommit hem för en stund sen och jag måst säga att de är skönt. Har inte några färdiga inlägg, men något kommer jag nog på till er ;) Kan sen inte skriva hur mycket som helst, och imorgon skall jag till stan och sen efter det tillbaka till stugan... så.. Så massor hinner inte jag. 

(Eftersom att det är fotbolls VM på G just nu så sätter jag in en snygg bild på Cristiano Ronaldo, fast portugal föll ut i veckan) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0