Long time no see

Hej, har verkligen funderat på dethär med om jag skall fortsätta eller om jag skall sluta. Ifall jag slutar tar jag helt och hållet bort bloggen, men fortsätter jag blir det några inlägg i veckan. 

Bloggen är för mig ett bra sätt att förmedla information till andra som känner sig lite "lost" när det gäller ämnet sex. Jag tycker att det är viktigt att ungdomar skall i tid få veta vad de ger sig ut på förrän det är försent. Dessutom kan det vara lite pinsamt att fråga sina egna föräldrar, jag vet själv att jag inte skulle vilja diskutera ämnet med dem. Dessutom är bloggen som en hobby för mig. Eftersom att jag är mycket ledig ibland om dagarna då jag inte har prov eller någo andra skolarbeten. 

Jag tror att jag kommer att fortsätta. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

förtsätt! din blogg är jätte bra, även om du inte har bästa uppdateringen ;) <3

2010-11-14 @ 20:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0