??

Vet ni hur mycket jag längtar efter att få skriva inlägg igen. Provperioden är så gott som över och jag har en massa extra tid för att blogga. Men näte fungerar inte och bloggen fungerar inte som jag villl. Funderar på att flytta bloggen så att den skulle börja fungera igen, eftersom att jag nog kan skriva ett inlägg då och då fast nätet krånglar sig. Eller kanske jag borde bara vänta och se om blogg.se kommer att börja fungera som vanligt igen. Det som är problemet är att ni vet hur det ser ut när man ska skriva inlägg? Först kommer det att man ska sätta rubriken, sedan ett litet mellanrum där det finns att välja om man vill ha tjock stil eller om man vill tillägga en bild, eller ett youtube videoklipp o.s.v, sedan kommer det rutan där man skall skriva inlägget. Så problemet är att det där i mitten har försvunnit! Någon som vet hur man skulle kunna få den tillbaka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0