Hej

Nu är det så att jag har varken tid eller orke att hitta på saker att skriva hit. Uppdateringen har faktiskt ärligt sagt sugit dom sista veckorna på grund av att jag inte har haft tillgång till nätet eller till en dator. 

Jag vet inte vad jag skall säga. Jag vet inte om jag skall fortsätta eller om jag skall sluta. Det är inte frågan om om jag vill göra det eller inte. Klart jag skulle vilja skriva saker jag varit med om/hur det har gått (alltså egna erfarenheter), ge en massa fakta om sex, könssjukdomar o.s.v, svara på frågor som ni har att ställa. Det är vad jag tycker att en sexblogg skall handla om. Jätteonödigt att se på bilder, lyssna på låtar och annat som har kommit upp här, men vad annat skall jag underhålla er med när det inte finns HELATIDEN något nytt att skriva om.

Vill ni läsa om sexnoveller gå på sexnovell.se, vill ni se på porr gå in på nån sida i google, vill ni hitta olika sexställningar gå in på sexinfo.com

Ifall jag skulle fortsätta skulle det vara några uppdateringar i veckan kanske om något som man verkligen har nytta av i livet. Ifall jag inte fortsätter slutar jag ju självklar blogga helt och tar bort bloggen. Återkommer när jag bestämt mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Neej du får inte sluta blogga, detta är den bäsa sexbloggen på länge som inta bara har porrklipp efter porrklipp uppradat:) keep it up<3

2010-10-31 @ 19:14:06
Postat av: Amelia

Hur tränar man bort sina spyreflexer?

Jag vill kunna göra "deep throat".

2010-11-08 @ 23:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0