Tummen upp för sexbloggar!

Sabrina om Nattblogg:
Vad som helst utom sexhistorier eller sexfakta. det är så vidrigt att läsa om sånt i bloggar, fattar man inte själv vad man ska göra i sängen får man väl hyra en porrfilm eller googla. nej till sexbloggar!!

Svar:

Jag håller inte helt och hållet med dig. Jaa, okej, vissa saker är väl lite onödiga på sexbloggar, men de mesta är ju till för att hjälpa och inspirera folk. Sex är ju en av det viktigaste sakerna här i världen och inom förhållanden.

Allting (fast största delen) finns ju inte heller på google. Dessutom är det bra om man får fråga av andra hur de tycker och tänker om saker kring sex. Det kan ju kännas lite obekvämt och blygt att komme i puberteten och fatta att man är intresserad av sex och saker som gäller om det. Då kan man skicka och fråga i någon sexblogg. 

Och lite måst man provocera, det gör nästan alla. Orsaken till att jag skaffade sexblogg var just för att jag ville hjälpa andra och dela med den informationen som jag vet om, och att inspirera folk om saker kring sex. Jag sätter tummen upp för sexbloggar! Eller vad tycker ni andra? 

Men alla får ha sin egen åsikt :) Gillar du inte bloggen behöver du inte läsa den, men ge den en chans, du kanske tycker om den ändå ;) (dessutom är det gratis att gå in på en sexblogg, så man behöver inte betala för en porrfilm) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0