Kalla kårar

En kompis berättade till mig om en ganska äcklig grej. Det var så att tre flickor for till Estland, antagligen bara för nån kryssning eller liten semester. Under en natt där träffade en av flickorna en kille på krogen. Hon dansade och hånglade med honom och fick hans e - post adress. När kvällen höll på att ta slut ville killen att hon skulle följa med honom hem, men flickans kompisar förbjöd henne. Så hon for inte. 

När det sedan återvände tillbaka till Finland, märkte flickan att hon började få en massa konstiga sår och blåsor runt munnen. Hon undrade vad det kunde vara och hon uppsökte en läkare. Läkaren ville veta om hon hade kysst någon under de senaste dagarna. Flickan tänkte då på den estniske killen och gav hans adress till läkaren. 

Senare när polisen fick namn och adress till killen for dom för att kolla hans lägenhet. Där hittade polisen två döda kroppar som killen hade haft sex med. Han var alltså nekrofil. Fräscht eller vad?


Fy helvete tänker jag för mig själv. Påriktigt. Vad har man för fel i huvudet om man vill ha sex med döda kroppar?Jag förstår inte ens hur man kan bli upphetsad av det. USCH! 


Fy usch, nu mår jag riktigt dåligt!

Kommentarer
Postat av: nattiz

yäääääääääääk!

2011-02-20 @ 11:37:27
Postat av: -.-

usch vad äckligt !!

jätte bra blogg !!

2011-03-27 @ 10:49:51
Postat av: Hanna Skattberg

härlig blogg!

2011-03-27 @ 11:05:23
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/
Postat av: lina

bloooooooooooogggaaaa!

2011-04-13 @ 22:28:51
Postat av: Anonym

min bästa kompis syrra kände några som va med om det och den historien gick inte så och den va ju sann? men de kanske har hänt många gånger vem vet..

2011-04-27 @ 17:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0