Filmtips!

Någon som är sugen att kolla på film där det finns sex med? ;) 

Här är några alternativ på olika filmer som innehåller några sexscener:
  • Linas Kvällsbok




  • Säg att du älskar mig (K 15) 




  • Titanic




  • American pie (finns flera filmer av dem,  K15) 




  • Love Actually




  • Män som hatar kvinnor ( K15 ) 




  • Adam and Eve (K15) 




Jag måste dock påpeka att alla av dessa filmer inte har något speciellt mycket sexscener. Dessutom så "Säg att du älskar mig" och "Män som hatar kvinnor" har för det mesta bara våldtäkts scener och är inte så jättetrevliga att se på. Och det finns ju mycket mer filmer som har sex i sig.
Om jag själv skulle få välja en så skulle jag rekommendera filmen "Love Actually", den är urbra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0