Novell

Här kommer en sexnovell ;)

Jag tog min väska och beredde mig på att lämna den tysta skolan. Sista kvartsamtalet – eller utvecklingssamtalet som det ju egentligen hette – var avklarat, Frida och hennes föräldrar hade varit där en halvtimme. Frida var en fin tjej, jag hade haft även hennes syster sjuan till nian, mina tre första år som högstadielärare, och jag hälsade till Emilia som nu gick tvåan på gymnasiet. Något mediaprogram.
Jag diskade en kaffekopp som jag använt tidigare och skulle just lämna lärarrummet när jag hörde knackningar på rutan vid dörren till lärarnas uteplats.
Där stod just Emilia och dessutom Agnes och Anna som gått i samma klass. Min första klass som klassföreståndare kändes väldigt speciell och flera av eleverna hade blivit facebook-vänner med mig. Men jag såg dem sällan. Jag släppte förvånad in dem.

– Hej, så roligt att se er, sa jag lite förvånat och Emilia gav mig en varm kram. 
– Vi gick bara förbi och så tänkte jag att du kanske var här, syrran hade väl kvartsamtal ikväll.
Agnes och Anna kramade mig också. Så stora ni har blivit, höll jag på att säga, men jag kom i tid på att det var en replik som var uttjatad och lite mormorsaktig. Men det hade blivit stora, mer vuxna.
– Det var så länge sen vi träffade vår favoritlärare. Har du bråttom hem?
– Nä.

Vi pratade lite grann, jag märkte hela tiden att det var någonting de ville ha sagt men som bara låg i luften. Men sen sa Agnes:
– Har vi blivit snyggare?
– Ja… Det har ni.
– På skolresan, vi badade fast det var svinkallt. Kom du ihåg det?
– Ja, usch vad kallt, det var tur att det fanns bastu där, sa jag som mindes hur vi hade åkt till en kursgård mitt i skogen.
– Vi tittade på kort därifrån, sa Anna och halade fram några fotografier.

Där var en bild på mig, i badshorts. Jag såg relativt bra ut, mer vältränad än jag var nu två år senare. Och där var Anna och Agnes i bikini. Stefan och Emilia, de hade varit ihop då. De stod på stranden i badkläder.
– Är vi söta i bikini?
Jag anade en antydan i Agnes röst.
– Ni är söta också utan bikini, sa jag och förstod med ens vad jag hade sagt. Alltså, rättade jag mig. Alltså i vanliga kläder menade jag. Inte bara i bikini just.

Tjejerna skrattade. Sen harklade Emilia sig och sa:
– Vi var rätt tända på dej då, nästan alla tjejerna i klassen. Pratade om dej.
– Jag tänkte på dej hela tiden när Birre tog min oskuld, sa Anna snabbt.
Tyst en liten stund.
– För att härda ut, mest för att det gjorde ont och han var osäker, fortsatte Anna. Han var ju söt och så.
– Vi tänkte en sak, sa nu Agnes och verkade ta något slags kommando över situationen. Nu är ju inte du vår lärare längre, och vi är 17 och du är inte jättegammal och…

– Vi vill knulla med dej, Peter.
Jag blev helt perplex. Agnes, Anna och Emilia som varit mina elever, jag tyckte mycket om dem men jag hade aldrig haft tanken på sex i huvudet när jag tänkt på dem. Jag hade svårt att få in att de faktiskt var 17 – vilket ju i vilket fall var 13 år äldre än mig. Men vem säger nej till att knulla..? Knulla tonårstjejer.
– Jag vet inte, sa jag trevande. Vill ni verkligen det? Jag är ingen erfaren kanon som exakt vet hur ni ska på det skönt. Dessutom så…
– Vad då, strunta i allt som är rätt nu och bara ligg med oss. Du var den bästa läraren vi har haft. Och vi vill så gärna ha sex med dej. Det är ju inte så att du utnyttjar elever direkt.

De var verkligen påstridiga. Hade suttit och babblat hemma hos Emilia och tittat på foton och pratat sex och sen gått hit för att de visste att jag var här ikväll. Agnes började med att ta av sig på överkroppen, tjock tröja och linne, hon hade ingen bh. Brösten var små, nästan inte alls. Men så söta de var.
– Jag får nog inte större än så här, sa Agnes lite besviket. Det är så orättvist om man kollar på er.
– Äsch, de är gullig fast de är små, sa Emilia. Stefan ville bröstknulla mig ofta, det var ganska tråkigt så det kan du vara glad att du slipper.
– Har du bröstknullat någon, Peter?
– Nä, sa jag. Jag trodde det bara var i porrfilmer de gjorde det.
– Stefan tittade mycket på porrfilm, sa Emilia och tog av sig sin tjocka tröja medan jag trollbundet tittade på Agnes toppar, jag noterade att vårtorna var styva.

Så sträckte jag fram ena handen och smekte det ena bröstet lätt, Agnes rös till lite och jag tog båda händerna och båda brösten och gullade med dem försiktigt. Agnes tittade spänt på mig och sina bröst. Emilia och Anna knäppte nu upp varandras bh-ar och fyra till tuttar kom fram och tände mig ännu mer.

Emilia hade haft rätt stora redan som 14-15-åring. Nu skumpade de till framför mig. Anna hade mittemellan.
– De är inte av glas, sa Emilia när jag smekte hennes, lite för varsamt i hennes ögon. Jag knådade till och gick över till Anna. De små gulliga knopparna var hårda och tjejen andades stötvis. Hon var antagligen plaskvåt i sin tonårsfitta.

Emilia hade lossat mitt skärp och Agnes drog ner gylfen och alla drog vi av mina jeans och tjejerna drog efter andan när de såg min kuk som hamnat utanför kalsongerna.
– Så stor, sa Anna förnöjt.
– Tänk att den ska vara inne i oss. Jag ska suga lite.
Sa Emilia och gapade och tog in kuken och knep åt med läpparna och sög hårt och intensivt. Jag trodde jag skulle storkna när min gamla elev sög min kuk med rikligt med saliv och en skönt vispande tungspets.

– Jag tror du gillar Emilias behandling, sa Agnes och drog av sig trosorna och blev den första i kvartetten som var helt naken. Hon putade med fittan och skrevade så hela härligheten uppenbarade sig för mig. En blöt, rosa värld som skrek efter sex.
– Du får inte suga mer nu, då kommer han direkt. Agnes är redo.
Emilia tog ut kuken och smätte till den löst med fingret.
– Ge henne vad hon tål! sa hon och drog av mig tröjan.

Jag kittlade henne med kuken lite först på den hårda klittan. Hon höll nästan på att gå under av kåthet när jag kom in i henne. Hon var hårfri och fittan var så len. Jag tänkte att det var bäst att vara försiktig. 
Kondom, vad tänker jag på?
Som om Emilia, som smekte Annas fitta, hade läst mina tankar sa hon:
– Agnes går på piller så du kan fylla henne med hur mycket sperma du vill. Men du kanske får klamydia, skrattade Emilia vidare medan hon smekte Anna och Anna smekte henne.

Min ståndkuk kom längre och längre in, men Agnes var trång och det kanske gjorde lite ont. Men det såg inte ut så i hennes ansikte, hon log förföriskt och hade munnen öppen i en slags njutningsfull grimas. Hon hade det gott och jag knullade på, kuken kramades om från alla sidor så skönt i hennes inre gång.
Jag ökade och letade, samtidigt som jag knullade, med ett finger på klittan och smekte den.

Hon höll inte länge, Agnes kvävde ett skrik och skakade till så kraftigt att kuken åkte ut. Hon skakade och flåsade stort också när orgasmen lagt sig.
– Oj oj oj, sa Emilia. Vilken jävla orgasm, den var inte dålig.
– Synd att vi inte hade dej i sexualkunskap, sa Anna.
– Det skulle nog inte vara praktiskt ändå, sa jag.
– Tänk vad roligt det skulle varit, sa Emilia och förställde rösten: Puberteten innebär att ni flickor får bröst. Kan du visa Anna? Där har vi vårtgård och bröstvårta. När Anna blir kåt blir bröstvårtan styv. Anna har normalstora. Är det fler som har det?
Vi skrattade och Emilia fortsatte som sexualkunskapslärare: – Just det. och så killarna: Ni kommer i målbrottet och era kukar blir större. Kan vi se din Stefan som exempel. Där ser ni Stefans kuk, Mia kan du runka upp den så vi får se det i ståndläge också. Så ja, om nu Mia skulle fortsätta runka, vad skulle hända då? Just det, Stefan skulle få utlösning. Kan varje tjej ta tag i en kuk och runka den så får ni se det. Blev du över Emilia, då får du öva på min.

Men just nu var min kuk var upptagen för Anna runkade den eftertänksamt, mina kulor smekte hon ömt. Sen gick jag ner med ansiktet till hennes lena sköte.
– Vi rakade oss innan vi gick hit, sa Emilia.
Jag hade mycket saliv som jag slösade på den redan våta ungflicksfittan. Jag grävde fram den hårda klittan och lekte med den, stack också in två fingrar i hennes hål och gick runt där. Hon gnydde och kved och sa att hon måste ha kuk.

Den kom, hon var rymlig och djup, och jag körde på, rörde underlivet i en cirkel när jag var inne i henne så att kuken vispade runt slidväggarna. In och ut, in och ut och ut och sprut!
I flera kraftiga stötar tömde ja pungen på Annas mage och bröst. Min vitgrumliga sperma låg i klickar som Emilia och Agnes smorde in Anna med.
– Jag bara kom, helt utan förvarning. Man brukar ju känna lite innan, sa jag.
– Kåtheten bedövade dej, sa Emilia. Men jag har inte fått knulla magistern! tillade hon med skolflicksröst.
– Din fina fitta vill jag inte missa, jag ska nog få den att stå igen, sa jag och förvånades hur jag pratade till Emilia. Emilia som jag haft som elev och jag hade tidigare ikväll talat med hennes föräldrar och syster.
Men Emilia tyckte om jargongen och min tunga som slickade henne. Agnes och Anna pullade varandra.

När jag imorgon sitter här i lärarrummets soffor kommer jag att minnas de gosiga, vrålkåta tjejerna. Trånga Agnes, vida Anna och den ännu så länge outforskade Emilia. Eller, jag slickade ju henne som bäst.
– Jag skulle vilja ordna en klassåterträff för alla tjejerna och dej. Skulle du klara av alla 12?
Jag tänkte på Maria K och Maria S, Lisa, Tina och de andra.
– Jaa! sa jag, noterade att min kära kuk var hård igen och körde hårt in den i den sprängkåta Emilia.



(lånat från sexnovell.se)

Kommentarer
Postat av: janni

Hallo där!



Kolla gärna in min och Amandas blogg! Vår blogg verkligen är intressant, med mycket bilder och med texter som intresserar människor.

Om du lämnar in en kommentar kan jag också lära dig hur man kan få ett motsvarande bildredigeringsprogram som photoshop, GRATIS!! Jag lär dig också hur man använder programmet om du inte är så bra på sånt ;)



Lovar, programmet finns, om du inte tror måste du vell ta reda på? ;D



www.janniftamanda.blogg.se

www.janniftamanda.blogg.se

www.janniftamanda.blogg.se

www.janniftamanda.blogg.se

www.janniftamanda.blogg.se

www.janniftamanda.blogg.se

www.janniftamanda.blogg.se

www.janniftamanda.blogg.se



Kram Janni

2010-04-13 @ 18:24:26
URL: http://janniftamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fyfan vad bra du e på att skriva noveller!!! blir helt kåt!!! (L)

2010-04-14 @ 14:05:23
Postat av: Anonym

Skriv fler vetja!! Grymt duktig! <3

2010-04-14 @ 14:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0