Novell

Har väl varit en tid sen de senast fanns en novell på bloggen :p Nå, här har ni en:

Som vanligt hade jag bestämt mig för att fira jul hemma hos mina föräldrar i den lilla staden jag vuxit upp i. Den lilla staden som mest bestod av olika minnen.
Jag hade åkt från Stockholm den tjugotredje och nu var det julafton och Kalle Anka skulle precis börja. Med tanke på att jag sett den sisådär tjugosju gånger förut, bestämde jag mig för att gå en promenad istället. 
”Kom hem innan maten bara”, sa min bror jag lovade honom att jag snart skulle vara tillbaka. 
Jag gick ut från mitt föräldrahem och gick nedför den bekanta gatan ända tills jag kom till hörnet. Skulle jag gå till höger eller vänster? Till vänster fanns den frusna sjön som alltid var vacker på vintern, men till höger fanns de riktiga minnena. Jag huttrade i kylan och bestämde mig för att ta av till höger.
Sagt och gjort.
Efter hundra meter tog jag automatisk av till vänster och efter ytterligare en bit svängde jag in på den lilla vägen med de små fina trähusen på vardera sidan. Jag hade faktiskt inte tänkt att gå dit, men nu stod jag där. Jag tittade mig omkring på gatan, allt såg ut som vanligt, så som det gjort så länge jag kunde minnas. Jag gick fram emot det tredje huset på höger sida och stannade utanför dörren.
Vad gjorde jag egentligen här?
I just det huset bodde den man som jag varit vansinnigt förälskad i under större delar av min tonårstid. Han hade också, under den tiden, varit min pojkvän. Han var sådär farlig som fina flickor faller för. Ring i örat, halvlångt hår, olja under naglarna och de snyggaste bilarna i stan. För att inte tala om ögonen. De var så mörka att man nästan blev rädd, men när man lärt känna just de ögonen så märkte man att de var både varma och mjuka.
Jag mindes faktiskt inte varför vi hade gjort slut, men vi hade båda kommit fram till att det inte fungerade. Det betydde inte att vi aldrig sågs, oh nej. Varje gång jag var hemma lyckades jag träffa honom, för att inte tala om att jag alltid lyckades hamna i hans säng…
Jag drog in den kalla vinterluften i lungorna och lät knogen falla mot trädörren. Det ekade på gatan. Ingenting hände.

Jag hade precis bestämt mig för att vända och gå hem igen när jag hörde någon på andra sidan dörren och den öppnades och fram steg min gud. Se men inte röra, tänkte jag.
Han tittade på mig och log. ”Nina. Det var ett tag sedan.”
”Jag vet”, skrattade jag. ”God Jul.”
”God jul?”
”Det är julafton idag”, sa jag och blinkade mot honom.
”Jag vet. Kom bara att tänka på en jul för längesedan. Kom in.”
Jag tittade på honom, jag visste vilken jul han menade. Vi hade spenderat hela julhelgen i sängen.
”Nej”, sa jag. ”Jag måste tillbaka.”
”Jaså.”
”Ja”, sa jag tveksamt. ”Det är Kalle Anka nu. Du vet, Benjamin Syrsa och Ferdinand och allt det där.”
Han skrattade åt mig. ”Ja, det har man ju sett några gånger.” Han klev fram mot mig och tog tag i mina händer med sina. ”Kom in, jag bjuder på glögg, du är ju iskall.”
Jag ryste av hans beröring. Hur kunde jag fortfarande vara så attraherad av honom?
”Johan.”
”Nina.”
Jag skrattade. ”Okej. Lite glögg bara.”
”Visst.” Han gick före in i hallen och jag klev in efter och stängde dörren. ”Behöver du hjälp?” frågade han.
”Ehm… med att ta av mig jackan? Jag klarar nog det.” Jag blinkade flörtigt åt honom. Jag visste att om jag lät honom hjälpa mig skulle inte bara jackan försvinna.
”Okej. Jag fixar glöggen så länge.”
Han försvann in i köket och jag gick runt i det gamla bekanta huset. ”Borde inte du vara någon annanstans idag? Och fira jul?”
”Nä”, svarade han. ”Jag orkade inte. Bättre att vara hemma.”
”Hmm.”
”Här”, sa han och jag hoppade högt eftersom jag inte hade hört att han kommit in i rummet.
”Tack”, log jag. Jag tog min kopp från hans hand och ytterligare en rysning gick genom min kropp när våra fingrar rördes vid varandra.
”Du ser fin ut.”
”Äh.”
”Jo du gör det. Du har klippt håret. Du passar i det.”
Jag log. ”Tack.” Jag gick fram och satte mig i soffan och han satte sig bredvid mig, men på behörigt avstånd. Vi drack lite glögg och pratade minnen. 

När jag druckit upp mitt så sträckte jag mig över Johan för att nå kastrullen med mer glögg. Jag nådde inte riktigt så jag fick maka mig närmre honom och precis när jag böjde mig över honom så kände jag hans händer runt min midja. Han lyfte upp mig så att jag satt grensle över honom.
”Johan”, sa jag och skrattade.
”Mm”, svarade han och tittade på min mun.
”Det var glöggen jag skulle ha”, sa jag och fick tygla mig för att inte kyssa honom.
”Jag vet” sa han och lutade sig framåt och lät sina läppar träffa mina. Den stöt som gick igenom min kropp gjorde mig helt förlamad. Jag hade absolut inte haft den här tanken när jag gick dit, men nu ville jag inget hellre.
Jag lade armarna runt hans nacke och kysste honom febrilt. Hans händer var överallt och jag kände hur han började knäppa upp min tunna blus medan jag drog av honom sin t-tröja. Han kupade sina händer runt mina bröst och masserade dem så att jag trodde att jag skulle komma på en gång. 
Snabbt slet jag av mig bhn och Johan var inte sen med att börja utforska dem med sin mun.
Han lät tungan cirkulera runt min vänstra bröstvårta som styvnade till på en gång. Det kändes så skönt. Jag tryckte hans huvud mot mina bröst och började andas tyngre och tyngre. 

Plötsligt reste sig Johan upp medan jag fortfarande satt kvar i hans famn. Han bar in mig till sovrummet och lade mig ner på rygg där han fortsatte att utforska mina bröst och ned mot magen. Han knäppte snabbt upp mina jeans och drog ner dem tillsammans med mina trosor.
”Mm…” hörde jag honom säga medan han tittade mot mitt helrakade kön. ”Lika fint som jag minns det.”

Han sänkte sig sakta ner och lät tungan lekte i skåran medan jag blev ännu blötare. Han särade på läpparna med pekfingret och började slicka mig fort, jag kom nästan på en gång.
”mm, jaa… gud, snälla fortsätt” stönade jag medan han stoppade in två fingrar i mig och börjar pulla mig hårt. 
”Jaa!” skrek jag. ”Ja, det är så skönt!”
Jag la upp mina ben runt hans rygg och han började pulla min blöta fitta ännu hårdare med pekfingret och långfingret… 
”Sluta”, skrek jag och skakade. ”Sluta jag vill inte komma ännu.”
Han lyssnade på mig och ställde sig halvt motvillig upp istället. ”Okej”, sa han. ”vad ska vi göra istället då?” frågade han och blinkade mot mig.
”Jaadu”, sa jag sexig och ställde mig upp framför honom. ”Vad sägs om det här?”
Jag ställde mig på knä framför honom och knäppte sakta upp jeansen och drog ned dem. Jag såg ollonet sticka upp ovanför boxerkanten och jag smekte kuken utanpå tyget.
Johan drog snabbt av sig även kalsongerna och sa åt mig att suga, vilket jag mer än gärna gör.
Jag tog försiktigt tag i kuken och runkade några drag innan jag sög in ollonet i min mun. Jag lät tungan försiktigt virvla runt toppen innan jag släppte ut den igen. Han smakade så gott.
Jag blåste lätt på ollonet och jag hörde Johan stöna. Jag lät min tungspets reta gränsen mellan ollon och skaft innan jag försiktigt sög in kuken några centimeter och släppte ut den. Jag började suga honom hårdare och djupare samtidigt som jag masserade hans kulor med ena handen. Johan stönar högre och högre vilket bara får mig att bli ännu kåtare. Jag sög hans kuk ytterligare och tog in den så långt som jag bara kunde och höll kvar den där några sekunder.
Då släppte jag ut hans kuk helt och jag började runka den snabbt medan jag istället sög in hans kulor i min mun och masserade dem med tungan tills Johan började stöna och skaka i kroppen.
”Nej du” sa jag och ställde mig upp. ”Inte ännu.”

Johan log och puttade till mig så jag hamnade raklång på rygg i sängen. ”Jävla sexiga människa” viskade han i mitt öra. Jag skrattade åt honom och skrek rakt ut när han snabbt stötte in sin kuk i mig. Han var så stor!
”mm, ja… o gud, ja Johan. Ta mig hårt”, skrek jag högt med jag rev honom på ryggen och axlarna. Han letade reda på min mun med sin och kysste mig hårt medan han snabbt stötte in i mig. Jag slog runt mina ben runt Johans lår och skrek högt vid varje stöt, han hade verkligen den skönaste kuk jag någonsin haft i mig. 
”gud Nina”, stönade han efter ett litet ögonblick. ”Shit, jag kommer snart.”
”ja, jag med.” 
Johan började knulla mig ännu hårdare och snabbare medan han masserade mina bröst hårt. Det är så skönt att jag tror att jag ska gå upp i atomer. 
”Mm, fortsätt”, stönade jag högt. ”Sluta inte.”
Johan hörde mig och knullade mig så hårt att sängen skakade och tavlorna oroväckande svajade på väggen. Precis då kände jag hur orgasmen närmade sig.
”Mm” skrek jag. ”Gud jag kommer, åh Johan, jaaaa oooohhh jaaaaaa.”
Samtidigt som Johan stönar och biter ihop käkarna. Han stötte in i mig tre fyra gånger medan han fortfarande kom vilket fick mig att komma ytterligare när jag kände hans varma, stora sats explodera i mig.
Utmattade la han sig tungt på mig och drog bort en hårslinga som letat sig ner i mitt ansikte.
”Du”, sa han. ”Det där var nog den bästa julklapp jag någonsin kunnat få.”
”Mm” skrattade jag. ”Samma här.”

Inte kom jag iväg hem lagom till middagen, inte heller lagom till julklappsutdelningen. Även denna jul spenderade jag hela helgen i Johans säng.
(sexnovell.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0