Novell

Första gången

Jag hade bestämt med Mattias att han skulle komma hem till mig på kvällen. Vi hade känt varandra i ett år. Jag hade planerat allting. Mina föräldrar var inte hemma, och de hade gett mig lov att bjuda hem honom. Jag hade lagat jättegod middag tills han skulle komma. Men så långt hann vi inte.

När klockan var 19.00 ringde det på dörren. Det var Mattias. Han gav mig en kyss och log.
- Jag är galen i dig, Ida.
Han höll hårt om mig och började kyssa mig. Jag bubblade av glädje, så lycklig var jag. Jag visste knappt tid och rum, jag hade bara ögon för Mattias.

När vi hade uppslukats av varandra ett tag lyfte han plötsligt upp mig och bar in mig till min säng. Jag blev först lite förvirrad och tänkte på maten som jag hade lagat. Men när Mattias la mig på sängen och lade sig på mig glömde jag allt som handlade om tid, plats och mat.

Mattias satte sig först , och lade sig sedan bredvid mig. Han började långsamt att ta av mig kläderna, och då jag till sist låg naken kramade han mig ömt. Små bubblor fyllda med kärlek, ömhet och glädje hoppade runt inuti mig.
- Ska jag sluta?
Mattias smekte mig med ett enda finger i ansiktet och tittade frågande på mig. Jag kunde inte få fram ett enda ord, men nöjde mig med att skaka på huvudet, och så tog jag av honom skjortan. Jag hade inte alls lust att sluta nu. Det kändes som om jag var i sjunde himlen.

Jag kröp närmare honom, medan jag kände Mattias fingrar röra sig över hela min kropp. Det märktes att det inte var första gången för honom. Det var som om en ström av välbefinnande och upphetsning som for igenom hela mitt inre när Mattias omväxlande bet och sög på mina bröstvårtor.

Mattias satte sig plötsligt halvt upp i sängen och letade efter något i hans byxor. Det var en kondom.
- Vill du sätta på den?
Jag visste inte vad jag skulle svara. Men det hann jag inte heller, för plötsligt tog han mina händer och förde dem mot hans boxershorts. Vi hjälpte varandra med att sätta på den, och så log vi mot varann. Mattias lade sig försiktigt över mig och började kyssa mig i ansiktet.

Plötsligt kände jag Mattias hand mellan mina. Han smekte mig långsamt och jag kände hut kåt jag blev. Jag kände mig trygg och redo. När han till slut tryckte långsamt in sin kuk i mig gjorde det inte alls ont. Det var bara skönt. Mattias knullade mig djupt och långsamt och jag kunde se på honom att han hade svårt att hålla sig för att komma.

Hans ansiktsuttryck blev mer och mer spänt. Sedan stönade han högt och föll tungt ner på mig.
Jag smekte honom försiktigt över håret.

Nu var jag inte oskuld längre,

Mattias drog sig ur mig och slängde kondomen  på golvet. Vi lade oss tätt intill varandra. Jag var glad, det hade varit en underbar upplevelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0