Sex novell

Jaa, ni ville ju ha mera sexnoveller ;)
(Fortsättning på den förra)
Det var ett okänt nummer som stod på displayen på min mobiltelefon. Men när jag svarade kände jag igen Klaras röst, och henne kände jag både på utsidan och insidan. I somras hade jag knullat henne och hennes unga kompisar.
– Hej Nicke, sa hon. Mamma och pappa är borta hela helgen och vi undrar om du har lust att komma.
Ja, Klaras pappa hade sagt att han skulle på en teaterweekend i Stockholm, jag arbetade med honom så vi pratade ibland.
– Ja, det skulle jag väl kunna tänka mej, sa jag försiktigt fastän jag fick halvstånd bara hon ställt frågan.
– Det var så skönt i somras vid sjön, så vi ville ha det så igen. Det är samma tjejer som då, och två nya och en kille till.
Jag kunde tänka mig att de behövde en till, så sexhungriga som Klara och hennes kompisar var.

Jag cyklade genom den höstmörka stan där kalla vindar blåste i de nakna träden. På väg upp mot huset mötte jag James, det var han som var den andre killen. Cirka 23 bedömde jag, han hade haft ihop det med Charlotte, sa han. Han verkade dock helt inställd på vad som skulle ske ikväll.
Klara öppnade och gav oss två en kram, och hon pussade mig på kinden. Jag hade varit i huset en gång tidigare, på ett stort kalas Klaras och Pennys pappa haft.
Förutom de två systrarna såg jag läckra Li, charmanta Charlotte och piffiga Pia. Och så stod där två nya tjejer i tajta kläder.
– Det här är Nina och Frida, sa Charlotte. Och Nicke och James.
Frida verkade lite blyg, Nina mer direkt. Nina var dock yngst, hon skulle fylla 15 om två dagar. Frida var i Charlottes ålder. Tjejerna hade gjort egen pizza som vi åt av med god aptit. Men innan vi gjorde det tittade vi på hur de dekorerat pizzan. Det var en kuk av krossade tomater mitt på.
– Fast så röd är ju ingen av era, sa Charlotte och skrattade.
Efter maten erbjöd sig James gentilt att diska, men Li sa att de kunde de göra sedan.
– För nu kan åtminstone inte jag hålla mej längre, sa hon och klädde av sig helnaken på några sekunder. Charlotte lät kläderna falla och Pia också. Li hade inte haft någon bh, men Charlotte och Pia hade snygga sexiga bh-ar som jag knäppte upp. James stod lite handlingsförlamad, även Nina och Frida väntade lite. Systrarna Klara och Penny gled ur sina kläder.

De ställde upp sig på en rad i bröststorlek, Charlotte hade störst, sen Li, Pia, Klara och Penny. Jag granskade nu fittorna också, Li och Charlotte var helt rakade, Charlotte med tydliga blygdläppar, Pia hade lite hår på venusberget, Klara hade en helt naturlig fitta och Penny också, även om den inte var så hårig än. Nu lossnade det för den nya tjejen Nina, hon var snart avklädd. Hennes bröst var små, något större än Pennys.
– Tre kvar… sa Charlotte och vi tog det som ett startskott. Mina kläder låg snart i en hög och kuken skuttade fram ur boxershortsen, Den hade rest sig av tjejernas strippande. James kuk var lång och smal, han började förstrött runka den. Frida sa att hon ville vänta lite och satte sig i en fåtölj.
På golvet låg madrasser och Li puttade ner mig på en av dessa och satte sig bestämt grensle över min kuk, Charlotte var behändig med att lotsa in den rätt innan hon la ner James på madrassen bredvid och satte sig på honom.

Oj, oj, oj. Hon red mig så skönt, kuken rörde sig i långa, snabba uppochnedgångar inne i Lis fitta. Hon stönade till när jag juckade lite extra några gånger. Charlotte red James så de båda njöt till fullo, de hade ju knullat varandra innan så de visste väl hur de bäst skulle göra.
Det gjordes ett byte, Li gick till att slickas av Pia och Charlotte till att pullas av Penny. Klara gled på James kuk och Nina kom fram till mig. Jag la försiktigt ned henne på madrassen och började med att kyssa de små toppiga fjortistuttarna, masserade sen hennes knoppiga bröstvårtor och gick ner med tungan till fittan. Jag kysste runt om och gick med fingrarna runt om hålet, grottade in tungan till klittan som jag sedan penslade med saliv medan jag spelade piano med fingrarna på blygdläpparna.

Nu var hon våt och kåt och mitt stånd – som under förspelet hade upprättshållits av den slickade Li – gled i försiktiga stötar in i Ninas inre. Försiktiga korta stötar, sen något djupare. Bredvid mig hade Klara slutat rida James och sög honom nu till utlösning. Jag hörde ett rejält, utdraget stönande när han fyllde Klaras mun med sin vita sås.

Nina gnydde lågt av den sköna behandling min kuk och hennes fitta åstadkom tillsammans. Jag njöt nästan overkligt mycket och ökade lite så det gick för henne. Fler stod på tur, men jag tänkte att det var bäst att tömma pungen först. Penny runkade av mig och jag sprutade på Charlottes mage.

Något utmattad tittade jag runt omkring mig. Frida satt nu i bh och trosor och med en hand innanför trosorna. Nina låg och flämtade på madrassen, Klara hade lagt sig i en 69-a med Pia.
– Du måste börja raka dej, Klara, sa Pia. Det är jobbigt med dina hårstrån.
James kuk stod igen och Penny tog tacksamt emot den i sin femtonårsfitta. Charlotte ville ha sin fitta slickad av mig och det gjorde vi en stund. Den var så len och god, hon pirrade till i en orgasm och tog lite vatten från en kanna och hällde det på sina bröst. Jag la kuken där och hon tryckte ihop sina lökar och jag körde på där i ett bra tempo. Den gled snabbt och ledigt mellan hennes stora, söta bröst. Jag trodde att jag skulle hålla mig längre, men plötsligt bara sprutade jag utan förvarning. Det var skönt, satsen flög mot Charlottes mun.
Stön och skrik hördes från Penny som efter orgasmen upplät James kuk åt Pia. Nina var redo igen och satte sig över James bröst så han kom åt att slicka fittan, Klara la en kudde under hans huvud så han kom upp lite.

Li sög upp min kuk och sen dubbelknullade jag henne och Charlotte med hårda tag, de gillade det och deras fittor var ju uppvärmda. Penny skötte om deras klittor så de fick raskt orgasm. Nu hade äntligen Frida fått fittan ur vagnen. Pia var klar med James och föreslog att vi skulle ta Frida båda. Jag började och tog ett mjukt tag i fittan, sen rullade James över och tog ett tag, jag borrade upp henne lite till och lämnade över till James vars kuk trängde djupt in i henne och fortsatte där. Hon tecknade till mig att komma och grensla henne så att hon kunde suga min kuk.

Åh, så skönt hon sög. Hon hade mycket saliv och skulle jag inte kommit två gånger nyss hade hennes kukspetsmassge fått mig att spruta.. Hon sög sen mina kulor tills hon fick orgasm av James knullande.
Jag och James ställde upp oss mot varandra och Charlotte gick ner på knä och började suga omväxlande mig och omväxlande James. En hand kom bakifrån och lekte med kulorna medan Charlotte sög. Vi flyttade oss närmare och tryckte oss så nära det gick så att hon fick in toppen av våra kukar i munnen samtidigt. Hennes tunga lekte med båda och när jag hörde James frusta till och kände varm tjock sperma i Charlottes mun kom också jag i en vällande orgasm. Charlotte tog ut våra kukar som sögs rena av Klara och Li.

Jag vaknade först morgonen efter, vi hade somnat nakna på madrasserna i vardagsrummet. Klara vaknade till och jag sa God morgon.
– God morgon, sa hon lockande. Har inte du morgonstånd?
– Nä, tydligen inte, sa jag.
– Då ska jag ordna det, sa hon och vi började hångla intensivt.
De andra sov, James på mage med en kraftig ståfräs. Penny hade hans mage som kudde. Min kuk var snart inne i Klara och den sköna omkramningen av hennes trånga fitta gjorde snart att det gick för oss. Jag sprutade henne full och det gillade hon.
– Fan vad skönt att få det i fittan, sa hon och vi gick ut för att ordna frukost tills de andra vaknade.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra novell ^.^ Bra blogg oxå! kommer att följa (:

2010-04-09 @ 20:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0