<3

Vad olika kyssar betyder:
  • Kyss på magen - Jag är redo
  • Kyss på pannan - Jag hoppas vi är tillsamman föralltid
  • Kyss på örat - Du är mitt allt
  • Kyss på kinden - Vi är vänner
  • Kyss på handen - Jag avgudar dig
  • Kyss på nacken - Vi hör ihop
  • Kyss på axeln - Jag vill ha dig
  • Kyss på läpparna - Jag älskar dig
  • Håller er tätt mot varandra - Jag vill ha dig
  • Klapp på rumpan - Den är min
  • Håller varandra i handen - Vi tycker definitivt om varandra
  • Håller hårt om dig - Jag vill aldrig släppa taget
  • Tittar varandra i ögonen - Jag gillar dig helt enkelt
  • Leker med håret - Säg att du älskar mig
  • Händerna på höften - Jag för mycket om dig för att släppa taget
  • Skratta på samma som man kysser - Jag kan vara migsjälv med dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0