Mitt liv.

*Personligare inlägg*

Känner mig ganska trött och sliten just nu. Allting var så bra och planerat och nu blir det till ingenting.. Tänker inte skriva så mycket, utan bara säga att jag känner mig verkligen som om någon skulle ha slängt mig ner på gatan, slått mig och därefter spottat på mig.

Så jag känner mig inte för att skriva så mycket mera ikväll. Och förresten så är det ju stafettkarneval på lördag, vilket betyder att min buss dit startar tidigt på morgonen så kommer inte att blogga den dagen heller. Dessutom far jag till min mommo och moffa imorgon, så ni skall inte förvänta er något mycket. 

På måndagen kanske allting känns bättre och det blir som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0