Största snoppen

Jonah Cardeli Falcon, född 29 juli 1970, är en amerikansk skådespelare och författare. Han har identifierat sig själv som bisexuell. 
Jonah Falcon, har blivit känd för att ha världens största penis. Hans könsorgan har mätts till 34 centimeter. Och nu blir hans liv dokumentär. Kändisskapet har förvandlat Falcons liv till ett helvete.

Bara en sexleksak
Författaren uppfattar det som att folk betraktar honom enbart som "en sexleksak". Och han har slutat med sex utanför fasta förhållanden bara därför. - Det har blivit ett riktigt problem. När jag var yngre så gick jag ut i tajta byxor och sov med en ny person varje natt, men jag blev utbränd och desillusionerad, säger Falcon i Sun. - Mitt senaste förhållande tog slut 1996. Nu vill jag bara hitta en flickvän som inte tycker att jag är ett missfoster.

Legat med hundratals
Jonah förlorade sin oskuld när han var tio år gammal med en åtta år äldre kvinna. När han blev myndig upptäckte han snart klubblivet i hemstaden New York. - Jag har legat med så många människor att jag tappat räkningen. Antagligen hundratals. - Det var fler män än kvinnor som kom fram till mig. Jag gick aldrig hem ensam. Och jag har haft sex med kändisar, både män och kvinnor. Men jag säger inga namn.




Fakta: 
Så stora har kändisarna:
Jonah Falcon, författare, 34 cm.
John Holmes, porrskådespelare, 25,4 cm.
Will Smith, artist, 22,8 cm.
George Clooney, filmskådespelare, 20,3 cm.
Justin Timberlake, popsångare, 12,7 cm.
Jude Law, filmskådespelare, 5 cm.

Källa: Sun


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0