Frågor

Fråga:

Jag passar på att ställa en fråga här eftersom att jag inte vet vart man ska ställa frågan annars?

I alla fall..
Jag knullade för första gången i helgen, jag var full och hade känt killen i bara 4timmar. Jag var med på det men ångrar det grymt mycket idag!
Men grejen är den att jag sög av han, och det gick inte bra alls.
jag tänkte att det är väl inte så svårt? men det gick lixom inte att svälja den? varje gång jag försökte med det så kändes det som att jag skulle spy. eftersom att kuken kom åt "boxningskulan" eller vad det nu heter, i halsen.
vad ska jag göra åt detta?
jag sög ju bara av halva kuken eftersom att jag inte kunde suga på något annat sätt. killen jag knullade med sa åt mig att svälja den minst 5 gånger!

Svar:

Hej! Joo, det passar bra att skriva svar var som helst, alltså på publicerade inlägg eller på min e - post [email protected]
Ojojoj, vet inte hur smart det var att fara i säng med en kille du känt så kort tid, men om det kändes bra och du var helt och hållet med på det, så kanske det inte var så farligt. Synd ändå att du ångrar det, tror du att om din första gång skulle ja varit med någon annan skulle de kännas bättre då?

Jag kommer ihåg min första avsugning, var inte så lyckad den heller så du är nog inte den ända! :) Man tror ju att det inte är svårt att stoppa en kuk i munnen och bara suga, men det är nog ganska knepigt. Beror också helt på vilken storlek han har. Du försökte antagligen första gången ta den så djupt som möjligt, alltså "deep throat", kanske inte var så jättebra idé. Vad som hände var att dina "spyreflexer" sa helt enkelt nej.

I alla porrfilmer kan man ju se hur tjejen kan ta den hur djupt som helst, men det är för att hon har tränat bort sina reflexer nästan helt, vilket inte är så bra eftersom att du behöver dom, exempelvis om du har druckit för mycket alkohol och vill kräkas.

Jag har skrivit ett inlägg om "konsten att suga kuk" och där fanns några tips på vad man skulle göra o.s.v så du kan ta och kolla i maj månaden så hittar du säkert! :) Lycka till, och hoppas du hittar en trevlig och pålitlig kille att öva på, kram.

OBS!! Glöm inte att du aldrig skall behöva göra något du inte vill eller inte känner dig bekväm med. Ordet är nej i så fall.

Fråga:

Visst, de e ovanligt att en kille skriver till dig, men vaddå!? 
Ja har en söt å fin flickvän o vi vill gärna ligga med varandra. Vi har pratat om hur vi ska göra så att de int ska ta så ont för henne. Ska ja glida långsamt i henne eller bara sticka in den?? Tacksam för svar!

Svar:

Hej till dig med :) Och nej, det är inte alls ovanligt att killar skriver frågor här, jag svarar så gärna på allt :)

Jag tycker det är väldigt omtänksamt av dig att tänka på att de inte skall göra ont för din flickvän. Fast jag tror själv att du har hittat lösningen: nämligen att långsamt glida in i henne och dra tillbaka om hon säger att det gör ont. Det är mycket viktigt att hon är våt så att din penis glider, annars kan det göra ont.

Många flickor väljer att sitta på killen (som ligger på rygg) de första gångerna för att själv kunna ”styra” utvecklinge. Men ni väljer själv hur ni gör.

Om det inte lyckas första gången så ge inte upp! Kanske det går bättre nästa gång :)

Är glad om jag kunde vara till hjälp, kram! :)




(FAN! Stilen blev tydligen ändrar efter att ja skrev dit min e - post adress! Nå hoppas ni kan läsa dethär. Har suttit hela helgen och skrivit word dokument när inte nätet ville funkka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0