Nattblogg

Kan inte sova. Har kollat igenom alla twilight filmerna och gud vad jag älskar dem <3 Funderar just nu på vad jag riktigt skall göra. Kanske se en till film. Eller något. 

Ibland älskar jag att sitta uppe hela natten. Det är så skönt att se solen stiga upp, se en ny dag. Det finns ju de sättet också att man sätter telefonen på alarm, men jag skulle aldrig orka vakna i såfall. 

Dessutom saknar jag min pojkvän. Hatar saknad och längtan emellanåt. 

Äsch, skall väl sätta på en ny film nu. Eller fundera på vad jag skall skriva om här på morgonen. Något speciellt ni skulle vilja läsa om? 

interacialkiss.jpg Interracial Kiss image by l3hpy

Kommentarer
Postat av: linnea

tkr att du borde skriva egna noveller :) tummen upp för din blogg! love it

2010-09-26 @ 01:55:29
Postat av: emil

skulle du it kuna ha en kväll som man får chatta me dj o fråga en massa? :D

2010-09-26 @ 01:59:41
Postat av: Kevin

Jag vet känslan att sakna någon. Saknar min flickvän grymt mycket. Vi har snart varit tillsammans i ett och ett halvt år. Vi bor typ 100 mil ifrån varandra, men har ändå lyckats hålla ihop.

Gillar din blogg, keep it up:)

Kram, Kevin!

2010-09-26 @ 02:02:23
Postat av: anonym

kan du int visa bilder på dig ????? :D:D

2010-09-26 @ 02:21:24
Postat av: Sabrina

Vad som helst utom sexhistorier eller sexfakta. det är så vidrigt att läsa om sånt i bloggar, fattar man inte själv vad man ska göra i sängen får man väl hyra en porrfilm eller googla. nej till sexbloggar!!

2010-09-26 @ 02:34:12
URL: http://sabrinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0